Den individuella kategorin

Jag vill kunna blogga snyggt, jag vill kunna placera min blogg i en speciell kategori. 
Det finns ju modebloggar, prylbloggar (fokis b.la), provocerande bloggar, och bloggar som får andra människor att känna sig bättre. OCH den antagligen största kategorin, som ofta infaller OFTA i bloggar som provocerar mycket, som exempel där har vi Kissie. 

Ja. 
Jag, och min blogg infaller inte i någon utav ovanstående kategorier. 
Kanske ska jag tillverka en alldeles egen kategori? 
"Den individuella kategorin", haha. Det kanske skulle vara något. 

Inte bara för att min blogg är lite av något för sig, även om den är relativt meningslös. 
Utan också för att varje inlägg är individuellt. 
Ibland skriver jag om vad jag gör på dagarna, och ibland skriver jag om åsikter. 
Ibland skriver jag historier, och ibland lägger jag ut bilder. 

Så, jo. 
Den individuella kategorin är nog min kategori. 
Och jag är garanterat inte ensam om det. 

Join us!
fail bild, anyyyywaaaaaaaaaaayyyyy (ohja, mvg i engelska ti miiiiiig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0