Peace, love and understanding

Jag önskar att du förstod. Utan att jag skulle behöva ge dig små hintar, som jag i och för sig inte ens har gjort. Men oj vad jag skulle vilja. Fast det funkar inte så, det kan inte gå. Nej, vi är i helt olika dimensioner egentligen.Du står över mig. Även om vi delar åsikter. Du är bättre än vad jag någonsin kan bli... Därför kan det aldrig bli som jag vill, därför kommer jag inte ens att försöka.

Anyway.
Idag väckte kära Blodsyster mig, hon ringde och sa "Vaknade du nyss? JA! JAG LYCKADES VÄCKA DIG!" ungefär något i den stilen.
Sen fick jag stressa ihop lite grejer och så åkte hon jag och hennes något tjatiga (förlåt) lillasyster iväg till stranden. Trots att vi fick vänta i extra 30 minuter på bussen, eftersom att IT-utbildade snubbar inte kan sin grej, trots all utbildning. Hmm. Så Blodsyster ringde SL-kundtjänst och lekte arg gumma.

Tillslut kom vi iväg, och skulle precis slå oss till ro på en gräsplätt vid vattnet, då vi lagom glada upptäckte att det satt två killar längre bort och dumstirrade på oss stackars tjejer i bikini.
Så vi flyttade igen, mot alla barnfamiljer, med planen att vi skulle säga "Bara så du vet, han där borta stirrar på din femåriga dotter." - Om de skulle fortsätta. Det hade säkert funkat, men vi fick aldrig chansen att testa. Eftersom att de slutade stirra.

Så satt vi där ett tag, och nu fjällar jag mer eller mindre. Inte bra.
Jaja, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0