Mobilfri och underbar

Det är faktiskt väldigt skönt att bara lägga ifrån sig mobilen och inte ens kasta en blick åt den under flera dagar. Jag har gjort det flera gånger nu under sommaren. När jag åkte till Trosa med pappa, då fick mobilen stanna hemma. Osv. Avmobilifiering har jag kallat det. Det har behövts också, jag har alltid varit i stort sett beroende av min mobil, men nu har jag fått ett mer hälsosamt förhållande till den, sen hur länge det förhållandet håller, det vet man aldrig.

Men självklart har jag med den om jag är med en kompis eller något, ibland är det bra att föräldrar och sådant kan få tag i en. Men när man är med föräldrarna, va fan. Då behöver man den väl ändå inte? Tycker inte jag i alla fall.

Nu har Julia kommit hem iaf, så imorgon drar hon och jag iväg till Farsta och kollar runt lite! :)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0