Jag är en klok kvinna!

Egentligen har jag inget vettigt att säga. 
Jag vill vara en sådan som säger en massa kloka saker hela tiden. 
Men jag är tyvärr inte en sådan. 
Det klokaste jag har att säga är:
Gör inte som era föräldrar gör, gör som de säger åt er att göra... 

Och: 
Tänk inte att ni ska ha en "nyttig dag" om ni slutar dagen med en massa rost-mackor, yoghurt och Pizza!
Så jag borde köra en: 
Gör inte som Lou gör, gör som hon säger! (om ni vill vara smala...)
Sen resulterar mina matvanor i magvärk också.
Inte bra!
Så, ja. 

Sen kan jag köra en: 
Don't drink and drive också. Det är klokt...

Kommentarer
Postat av: e

du är klok du! :D <3

/pelin

2010-04-29 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0