Stoltheten är allt man har.

Jag kanske tar andras parti. Men om jag ser de rätta orsakerna så är jag nog en relativt jätte bra bråkmakerska.
Och det tänker jag faktiskt inte be om ursäkt för. För det är som att jag tar tillbaka vad jag har sagt, för det gör jag inte! Jag står vid mitt ord.

Exakt. Jag är en sådan som står för mitt ord.
Om jag säger att jag inte gillar någon, då står jag för det. Om jag tycket att något är fegt, då säger jag det, och står för det.
Om jag känner att jag inte är beredd på att stå för det jag har sagt även i ett senare skede så brukar jag hålla käften.

För jag är faktiskt väldigt bra på att behärska mig själv i vissa situationer.
Många, många kommentarer har jag haft ett sådant behov av att få säga högt. B.la. "det är inte svårt om man är mytoman" men jag höll mig!
Och det är självbehärskning om något!

Jag avskyr människor som först säger något, och sedan när man ställer dem mot väggen så säger de "men det har aldrig jag sagt?!"
Det är vid sådana tillfällen som man känner sig själv knyta nävarna och man ser framför sig hur man slår personen.

Ingen kommer någonsin få mig att böja mig för dennes vilja. Det är inte jag.
För jag är stark. Vilket kan vara en anledning till att jag blir utfryst av somliga.
Men det gör inget, för jag är FÖR bra.

Nu blir det lite Dessie och Kissie varning på det här, men... Jag vet att ni älskar mig ;)


haha, sajjk.

Så, sluta snacka bullshit om ni inte står för det ni har sagt sedan.

Puss <3
ny hårfärg btw! x)
Smått urtvättad bara (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0