I don't wanna be friends, we could have a bad romance. - Lady Gaga

OMG! Lady Gaga är GRYM!
Jag älskar henne, jag lovar! It's pure love.
Så helvetes jävla grym och snygg!

Trots alla bilder på henne utan smink, och allas kommentarer om "hur ful hon är IRL" osv. Visst, det finns snyggare människor. Men hennes stil! Hennes mod, hennes musik. Allt det där gör henne snygg.
Hon kanske inte har världens snyggaste kropp, och hon kanske aldrig kommer bli utvald av någon tidning som "världens sexigaste kvinna".

Men ball är hon. Och jag kan tänka mig att hon är en hel skön människa privat, säkert kul party-tjej också! Och detta är något jag tänker stå fast vid, alltid.

Det spelar ingen roll hur många killar som kommer fram till mig och säger "hon är ful!!!"
För jag kommer ändå bara svara "nej, hon är snygg".

Om jag hade hennes mod, och hennes självförtroende. Då hade jag lätt varit som henne!

Och förresten, alla vet väl att världen är beroende av photoshop...?
Ingen är ett bomb-nedslag utan smink. Säkerligen inte ens Megan Fox, hur snygg hon än är. Jag menar tänk er Megan Fox en morgon efter en natt av hårt festande, rester av gammalt smink i ansiktet, morgon andedräkten luktar bajs. Naaaasty.
Och btw, Megan Fox är inte på långa vägar lika cool som Lady Gaga!






Liksom... Lady Gaga! Hon är ball.


Megan Fox är snygg. Men inte på långa vägar så ball.

Haha, långt inlägg. Men ändå! :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag håller med dig till 110%, lady gaga is the shit! <3

2009-11-30 @ 19:55:56
URL: http://m0nster.blogg.se/
Postat av: Chricke

She's still fucking ugly -.-

2009-11-30 @ 21:29:18
Postat av: Chricke

She's still fucking ugly -.-

2009-11-30 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0