Tralala

Mr and Mrs Lol.
Ni har sårat mig djupt. Jag har tappat tron på mänskligheten. För, ni har rätt, i alla ord jag skriver visar jag tydligt på mitt stora ego, min överlägsenhet och idioti. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! 
Att jag visar delar av underkläder är sjukt respektlöst, det är ju som att visa sig i bikini! Fy vad hemskt! 
Och allt som en människa skriver på internet är alltid 100% sant, jag menar kolla på Kissie!
Ni har fullständigt rätt, jag ska sluta med det där. För jag är en DÅLIG person.
Alltså, ni har fått något om bakfoten, på riktigt. 
Det verkar som extremt mycket människor stör sig på mig, härligt! Jag väcker reaktioner utan att behöva operera brösten och egentligen provocera.
Som sagt, folk som inte vågar stå för sin åsikt, och kanske ta det face to face, de är inte värda att lägga ned energi på. 
Och, ni kan ju fråga folk som känner mig och fråga om jag är överlägsen. Så får vi se, om de håller med eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0