Konstigt

Vi alla vet att det finns folk som festar nästan varje helg, och super och har sig. Men hur viktigt är det egentligen? Man mår ju inte på något sätt bättre av det, snarare tvärtom? Men det är väl antagligen många som tror att man måste festa, röka både vanliga cigg, och sådana med konstiga substanser och dricka alkohol m.m. För att räknas som "tuffa" det är så himla lol, ärligt. Man blir inte på något sätt tuffare för det. Jag ska inte sticka under stol med att jag har "rökt", jag har gjort det, ja. Men jag var inte beroende, och jag visste inte riktigt varför jag gjorde det, jag vet bara att jag INTE är stolt över Sen finns det ju självklart dem som festar ibland bara för att ha kul, och de bara dricker lite, för att kanske kunna släppa lös lite. De kan jag nästan förstå. För dem känner sig inte tvingade för att vara tuffa. Nej, jag vet inte. Fick lust att skriva något bara...

Kommentarer
Postat av: anniiss

(YYYY)

2010-09-16 @ 09:38:02
URL: http://anniissoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0