Be yourself is all that you can do.

Som alla vet (I suppose) så har jag varit mer aktiv på Lou Lullaby, dvs min andra blogg, de senaste månaderna. Men där skriver jag bara ytliga saker. Eftersom att folk här inte verkade tro på att jag var en människa pga min orädsla till att skriva min åsikt. Det är egentligen lite synd, för jag gillar min louiii blogg... Menmen.
Jag måste bara skriva av mig nu. Jag är så himla glad! Trots att ni menade att jag trodde mig vara överlägsen, bäst, smartast , vackrast och att jag aldrig skulle träffa någon som tyckte om mig, så har jag det! Så IN YOUR FACE! Eller nåt.
Jag ska försöka komma igång med åsikter igen, jag älskar mina åsikter, och jag älskar diskussioner. So bring it on ppl. Och för att förtydliga:
JAG ÄLSKAR DISKUSSIONER! Så alltså så tycker jag inte att alla måste tycka som mig, surprisesurprise! Äh, somliga är ganska... Korkade :)
Natt.

Kommentarer
Postat av: fara

jag tycker att du borde skriva i den här bloggen också :) ! skit i alla haters ;D ! <3

2010-10-24 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0