Uppföljning på Laban-problemet

Nu har jag tvättat Laban i lusshampoo, tvättat heeeela buren med diskmedel och hett vatten. Och sedan hade jag i sånt shampoo i botten också, han i djuraffären tipsade om det! 

Hängmattorna och den där tubsaken ligger i frysen för att lössen ska dö. (självklart i plastpåsar)
Sen ska jag tvätta honom igen om typ en vecka (han hade rätt mycket löss) och sen en sista gång om två veckor. 
Och sedan ska det vara slut på lusfasonerna.
Mina armar är lite smått misshandlade efter hans klor när han inte ville bada, men det är sånt man får ta om man ska ha en lusfri råtta.
Så nu är hans päls superfin och han luktar gott. Can it be any better? Don't think so baby ;)
Haha, sen funderar jag på om man kan sno lite tyg och sådant ifrån syslöjden? Då har jag ju lite hängmatt-material för framtiden, utan att slösa pengar jag inte har! 
Haha, åh vad jag är smart <3
Vi avslutar inlägget med en bild på han det handlar om:

Kommentarer
Postat av: Noah

Hahahah, gor det med kycklingar, jag har till, det ar svart! XD

2010-05-30 @ 01:31:07
URL: http://mypainmytorture.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0