Sommar

Åh så härligt det är ute idag!
Jag vandrade till Vällingby tillsammans med pappa, Malin och Malins kompis. Sen gick jag runt lite i V-by och kollade i lite affärer. Och när jag var på Gina Tricot så såg jag några leggings/strumpbyxor som jag nästan måste köpa. 
Dessa:
Jag tror att det skulle vara as kul att ha dem till ett par shorts eller nåt i sommar, och så kan man ha några andra roliga under annars, så att det blir lite kul.
Är det bara jag som tycker det? :o
Så jag kommer antagligen behöva åka till Farsta eller nåt sånt när jag kommer hem till mamma igen. Jag har ju presentkort på Gina, 180 spänn! 
Haha, jaja.
Det svider nästan lite på mina armar, så jag får väl smörja dem i kväll, höhö. 
Aja, puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0