Råttan, numera Laban!

Ja, jag bestämde mig för att min råtta ska heta Laban istället för Alfons, det passar mycket bättre på honom! 
Haha. 

Men i alla fall. Min fina kompis Sara som själv har råttor hjälpte mig med buren idag. 
Hon tog med sig lite filtar och en liten korg sak, som vi hängde upp i buren. Om ni kollar hennes blogg, som handlar om henne och hennes råttor så kommer ni att se hur fint hon har i sin bur, och nu har jag nästan lika fint! Hihi. 
Men han verkar stortrivas! 

Snart får det bli att ringa pappa och säga att jag har köpt en råtta, som jag ska ha hemma hos honom också, när jag är där. Så att Laban kan få maximalt med uppmärksamhet!
Nu ska jag äta. 
Kanske laddar upp bilder på allt senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0