gladgladglad, trots motgångar.

Tal provet i tyska som jag och Jejje hade imorse gick ju åt helvete för min del, surprised? Inte ett dugg. 
IG fick jag i alla fall! :) :)
Haha, men det är för att jag del är väldigt osäker på mig själv vad det gäller skolan, och jag kan verkligen inte lita på min egen förmåga.
Sedan att jag tänker på engelska när vi har tyska, det är en annan femma... Ehehehe...
Sen blev det bättre under dagen. 
Jag har äntligen kommit igång med mitt SO-arbete, och nu är det nästan roligt!
Klart bättre än tyska i alla fall.
Nu ska jag packa ihop mina saker och börja dra mig mot pappa.
Det är rätt skönt faktiskt. Även om det är VÄLDIGT nice att vara hemma hos mamma, eftersom att jag har nära till skolan och allt sådant där då. 
Men, hemma hos pappa är det väldigt fint såhär på vårkanten, speciellt nu misstänker jag. Eftersom att det har börjat komma blad på björkarna. 

Det är så otroligt gulligt.

Sen misstänker jag att jag kommer vilja fota en del hemma hos honom också. 
Funderar på att göra om mig själv till pippi långstrump. Det skulle vara awesome!
Hihi.
Nu ska jag göra nytta för mig i alla fall. 
Puss
höhö, jag kände för att vara ego imorse :)
Ni får hare. 
Så kanske vi hörs när jag har landat hos pappsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0