Where is my mind...?

Jag borde kolla efter såna där fodral/väskor som man har en liten elektronik sak i.
Ni vet, mini PC. Jag halvt om halvt vägrar att kalla den för "dator". Den är för liten... Ehehe.
Vadå? Jag kan tyvärr inte rå för att jag har växt upp med våra stationära snyggingar.
Min senaste var ändå röd, R.I.P it. Inte för att den är död. Men ändå.

Det mest positiva nu, med en mini-PC och en extern hårddisk är ju trots allt att jag kan ha en massa information!
That's like awesome!
Sen behöver jag nog köpa en sån där liten bluetooth sak, för det var tyvärr ingen bluetooth inbyggd på denna lilla pryl. Inte för att det är hela världen, men anyway. Jag orkar inte låna mammas CD-avläsare för att kunna installera programvaran så att jag kan lägga in  bilder ifrån min mobil...

Aja, that's life. Right?

Och btw, jag får säkert låna mammas CD-avläsare ibland. Så att jag kan kolla film i mitt rum :D haha <3
För jag har värsta awesome hörlurar också, thanks to my little brother. It's Hello Kitty ffs :D

Hmm... Undrar om man kan köpa högtalare att koppla in i datan? Då blir det ännu mer awesome fan :D

Haha, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0