Blablabla - Inläggets handling

Fan vad härligt det skulle vara om det helt plötsligt blev värsta kometregnet, och jag var den enda som såg det. 
Fast det är inte så troligt, eftersom att jag också skulle missa det, när jag har persiennerna neddragna och allt... Haha. Men tänk själva! Något spännande händer, á Smallville anda! Superb! 
Kanske lite töntigt när man ser alla datagjorda detaljer hit och dit. MEN! Tänkt vad coolt det hade varit... 
Gud, jag känner att jag sitter hemma och glor för mycket på TV. Fast idag gjorde jag ett avbrott i det, jag åkte till IKEA! Världen roligaste ställe, och jag menar, hallå! It's the place to be! 
Jag och en kompis vandrade runt i säkert två hela timmar, bara för att jag skulle köpa en filt... Haha! 

Sen när jag kom hem så möttes jag av ett berg med kläder som jag tydligen hade fått. Så jag gick igenom det, och tog vad jag kände för. 

Jag funderar på om man ska börja med "dagens outfit" eller nåt. Bara för att det är töntigt. Men jag vet inte. Är jag en sådan? 
Kanske bara för att börja fylla ut bloggen mer och locka fler läsare. 
Fast då skulle jag nog inte kalla det "dagens outfit" mer kanske... "Dagens nödvändiga". Eller nåt. Haha, den som kommer på ett bra substitut får gääärna skriva det i en kommentar eller whatever. Ni får inget pris eller så, nejnej. 
Men ni får äran! Det bästa av allt ;) 

Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0