Avslutning

Jag kan fortfarande inte lägga in bilder, vilket stör mig något så otroligt! Jag slutade i alla fall skolan idag. Grundskolan är slut för alltid nu. Nästa är gymnasiet. Awesome! Nu ser jag fram emot ett slappt sommarlov, då jag var en utav alla olyckliga som aldrig fick något sommarjobb. Även om jag kan få ett ordentligt jobb, lätt. Om jag vågar. Men pappa ska medla med min kontakt (hahahahahahah!) och sen får vi se om jag pallar trycket. Det hade i alla fall varit nice nu i sommar. Men men, vem vet? Det kanske blir upptaget snart -_____-' Det skulle vara min vanliga tur. Slutbetygen fick vi alltså idag då (bara för att komma tillbaka till själva ämnet) och jag har höjt mig med ca 45 poäng. Okej, kanske 35 poäng. Men i alla fall. I höstas hade jag 260 poäng utan det sämsta borträknat, och med det borta hade jag 250. Nu har jag 295! Alltså 285 utan det sämsta :) Jag fick faktiskt bara ett G, vilket inte var det jag hade räknat med! Vilket bara gjorde mig glad, eftersom att det andra G-t skulle ha varit i matte, men jag fick VG istället! :) Jag började gråta då, haha! Imorgon börjar lovet på riktigt i all fall. Jag ska sova riktigt jävla länge, busa med min råtta och ta en lång jävla promenad. Helst snabb. Hmm... Vi får se om jag gör något av det där... Hmm... Haha! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Sv: Venne, det bara blev så :p

2010-06-11 @ 08:32:03
URL: http://m0nster.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Ja du är as grym!! :)

2010-06-13 @ 10:00:48
URL: http://senara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0