Redbull Flugtag.

Det var jag och kollade på idag! Haha, det var riktigt kul, speciellt när det närmade sig slutet, för då fick jag och min bror nästan de bästa platserna!
En nackdel var ju självklart att jag fortfarande är förkyld, så när vi satt på Donken lite senare och åt McFlurry så fick jag vääärldens hostattack. Det är så pinsamt. Men, jag ska inte snacka om sjukdomar. Det är egentligen inte ett dugg synd om mig. Det finns dem som har det värre, så från och med nu ska jag sluta klaga på sånt! ... Önska mig lycka till, för jag fullkomligen älskar att klaga och tycka synd om mig själv :)
Så har jag fått världens snyggaste bränna också, inte. Det är efter uringningen på min tröja, bara för att jag och min bror blev tvungna att springa till bussen, och min hjärna är full av snor. 
Ansiktet däremot slapp jag bränna eller något, för det var jag smart nog att smörja in.
Så nu blir det väl till att sätta sig på uteplatsen i bikini och förhoppningsvis rädda min fina bränna... Haha.
Annars gjorde vi inte så mycket mer. Min lillebror tillät mig att gå i klädaffärer, speciellt, eller BARA H&M då, för att jag desperat vill köpa en bikini därifrån. När jag väl hittade den, så var den självklart en strl för liten.
Så jag hoppas verkligen att den finns i huddinge!
Den, hihi. Men jag vill ha vanliga svarta bikinitrosor med knyt på sidorna...
Så hoppas! *håller tummarna*
Ja, allmänt knas inlägg... Men men.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

tack återigen! ♥



Ja dom försvinner när behandlingen är klar :) det enda som kan bestå är känsel bortfall i fingrar och tår men det spelar ingen roll, bara jag blir frisk haha :)

2010-07-04 @ 19:38:33
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Kul att du vill vara med och tävla föresten! :D

2010-07-04 @ 19:39:54
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: ellie

Fin den var! Hur mycket kostar den?:))

2010-07-04 @ 20:16:06
URL: http://elliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0