Outfitgrejs

Jag "hittade" en länk på en blogg för bara några minuter sedan, till en grej på JC's hemsida, där man kan sätta ihop olika utstyrslar (klicka här) och det är precis vad jag underhåller mig med just nu! 

Typ såhär hade jag tänkt att min höst skulle se ut:



Nu är alla kläder ifrån JC, inte direkt så som jag hade planerat menmen.
Jag tycker att det är galet snyggt med sån där skjorta. Don't ask me why. Och en sån med vanliga tighta jeans och en skinnjacka blir finfint!
Väldigt neutralt och så, vilket också passar till ett osminkat ansikte. Vilket jag nu mera har större delen av min vakna tid.


Att ha leggings och en stor t-shirt och en kofta av något slag ger en slags "myskänsla", speciellt när det börjar bli kyligt i luften. Helsvart kanske är lite småtråkigt...
Så kan man ju byta ut koftan mot en skjorta, och plötsligt har vi mer användning av skjortan! :D
Halsband är förövrigt något jag inte brukar använda, men har börjat fundera på om jag inte ska ta och införskaffa ett långt silverhalsband? Det är snyggt till vissa kläder...


Och så en helt "normal" "look". Bara ett vanligt enfärgat linne, jeans och en kofta (eller cardigan...) i någon färg, i detta fall marinblått. 
Det funkar typ hela tiden. Och tillsammans med en massa armband (som ni ser på den där "dockans" högerarm) så blir det lite roligare (fast själv har jag armband hela tiden, utan dem känner jag mig naken. Heheh) 


Det här var förövrigt väldigt kul, jag vet att det inte är vad jag normalt gör i bloggen, men jag kanske behöver göra något nytt? Och jag tänker kanske inte som alla andra "modebloggare" heller.
Jag önskar att H&M hade en sådan här funktion.
Som ni kanske har märkt så hade ingen av mina "dockor" klackskor. Det beror på att jag inte gillar att gå i det, visst. Det är skitsnyggt, verkligen!
Men jag föredrar sneakers! :)

Låt mig veta vad ni tycker om mina "outfits", då skulle ni göra mig glad! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0