Bikini

Jag har köpt en bikini nu! Eller, det gjorde jag för två dagar sedan med kära blodsyster Jejje. Men jag har inte orkat skriva om det ännu, haha! 
Men i alla fall, det blev inte Zebrabikinin, eftersom att den inte fanns kvar i huddinge heller -____-' 
Så jag köpte en illrosa, eller neonrosa istället! Jag blev halvt kär i den. Och den kommer blir SKIIIIT snygg på, när jag blir lite brunare (inte för att jag kommer bli jätte brun, typ som resten av alla tjejer i min ålder, för jag har inte de pigmenten.) , men jag kommer självklart använda den redan nu! :) 

Och om någon undrar så kostar den 129 kr på H&M! :)
Imorgon ska jag mata ett marsvin. Och sen ska jag och pappa antagligen åka till Trosa! Haha :)
Och där tar vi antagligen in på vandrarhem en natt. Och så ska jag sola, och så kanske vi paddlar Kajak! :) 
We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0