Myspace och Cobra Starship.

För första gången på tre år är jag inne på Myspace. That's awesome! Allt bara för att jag endast kan lyssna på en av de bästa låtar jag någonsin hört där.
För tyvärr är det bandet osignerat, men de gör grym musik. Så jag tycker att de borde bli det... (fast lite bara så att jag kan ladda ner deras musik då...hihihi).

Men, idag har jag bara varit i skolan, varit tvungen att sjunga solo inför min musiklärare, thats not fun! För jag anser att jag inte är bra på att sjunga. Men, jag kan ju ändå inte vara helt kass, eftersom att han höjde mitt betyg efter att jag började sjunga. But you never know... Lärare vet man aldrig vart man har!

Sen följde jag med en kompis hem, mest för att jag var pratsjuk. Men det var kul.

Nu ska jag sussa, haha. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0