LG fucking USB advice, eller nåt sånt. Bajs säger jag bara.

Vem var idioten som ansåg att det krävs en CDfuckingskiva för att kunna göra så att man lägger in bilder ifrån mobilen i datorn? Detta verkar helt idiotiskt, och det är aningen jävligt frustrerande när man vill lägga in bilder på datan. ÅH! Om det inte hade varit politiskt inkorrekt så hade jag sagt att dessa människor som gjorde detta är totalt jävla invalida i huvudet. Och ja, det där var säker grammatiskt inkorrekt också. Men det skiter jag fullständigt i. Om jag hade varit en tröst-ätare nu så hade jag antagligen gått och smällt i mig en massa socker just nu. Men tråkigt nog är jag inte det, och bara tanken gör mig illamående.
Aja, nu får jag nog coola ner mig några kilo. Och fokusera på andningen, eller vad en hjärnskrynklare hade sagt. Jag kan hämta den där fucking skivan imorgon, samtidigt som jag hämtar min kamera och den gamla mobilen, puss på det. 

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0