Korsetter

Jag vill äga en korsett, alltså. Ingen sån där porrig sak, med en bh och lite tyg med plast prylar innuti. Nej, jag vill äga en riktig korsett.
Ända sedan jag var kanske 13 år, har jag varit intresserad av korsetter, de är fina. Hehe.
Jag menar, riktigt fina.



Och kvinnor som använde dessa ser så eleganta ut...



Och sexiga, utan att visa mycket





well, någon som vet vart man kan köpa denna typ av korsett? :D

Ett annat klädesplagg jag skulle vilja hitta innan skolavslutningen i sommar är en klänning. Dock inte vilken klänning som helst, utan typ en klänning som har ungefär en sådan stil som Marilyn Monroe har på sina klänningar. Eller, om ni har svårt att föreställa er det. Ungefär en sådan klänning som de lite yngre karaktärerna i Miss Marple har.

typ sånt stuk på klänning. Varför? Jo, det är annorlunda och gulligt helt enkelt.
Dvs, en klänning ifrån 50-talet typ. Så jag misstänker att jag får våldta Beyond Retro senare på terminen, när avslutningen börjar närma sig.
Problemet med den butiken är ju att klänningarna är rätt dyra. Men vafan, man slutar ju bara nian en gång.

Och btw, Marilyn Monroe, jag vill vara som henne!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0