Nytt utseende på bloggen.

As you might have noticed, så har jag förnyat utseende på bloggen. Och med lite hjälp ifrån Ingrid så kom den på plats! Det var på tiden...

Men, jag är relativt nöjd ändå. För att vara andra gången i mitt liv som jag tillverkar en helt egen header. Nästa kommer att bli awsome! Totally!

Imorgon ska jag dra till stallet! Snacka om att jag är glad, har inte haft kontakt med hästar på ca ett år! Så när jag tog ner ridkläderna ifrån vinden (det är sorgligt att ridkläder ska samla damm på en vind...) så satte jag på mig dem på en gång, "för att se till så att de passade" och det enda jag har att säga är:
ÅH SHIT! NOSTALGI-TRIPP PÅ G!!!!!

Det var verkligen så, det luktade häst. Och det är nog den bästa lukten i världen (om man bortser ifrån pojkvännens lukt)
Så jag är verkligen förväntansfull inför morgondagen :)

Just exakt nu sitter jag och undrar hur lång tid det tar för ett youtube-klipp att laddas upp -____-

hejdååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0