Nationella prov, med en rinnig näsa.

Det bästa med den här dagen är att vi har nationellt prov, i svenska. Precis som alla andra nior också har, idag. Om en timme.
Det bästa med det är inte provet i sig. Utan att JAG och MIN klass får sluta när provet är slut ;)
Alltså kommer jag att vara i skolan MAX 80 minuter idag. Vilket är as nice nu när jag är förkyld, därav en rinnig näsa.

Men, jag ska köra på hårt som fan på provet. Och sen ska jag hem, och soooovaaaaa, om jag inte henkar på någon kompis hem sen :)
Men det får vi se senare. Nu måste jag typ dra iväg. Ska köpa nån dricka eller nåt, och sen ska jag dra till skolan, så jag är där i tid. Vi ska sitta i Sahara, den stora provsalen på HGY. Den är relativt otäck. Den är så stor och tyst. Så om jag nyser så kommer det eka!
Hoppas att jag inte nyser. Då kommer jag skämmas ihjäl. Aja, vi alla är människor. Och alla har nyst någon gång i sitt liv.

Men i alla fall. Hör kanske av mig senare. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0