Skola

Jag borde egentligen plugga. Inte för att vi har fått några konkreta läxor ännu, men det är ändå bra att försöka få in en rutin på att plugga en timme varje dag direkt efter skolan (förutom på torsdagar, då slutar jag nästan halv fem ju!) 
Så snart ska jag antagligen googla lite på "samhälle" och "demokrati". Det känns som att det är bra förberedelse inför den nyligen startade samhälle kursen, då vi ska börja att läsa om sånt.
Vi hade en mattelektion på en och en halv timme idag... Trots min tidigare inställning till matte så tyckte jag att det var rätt kul. Otroligt nog.
Sen tänkte jag lite smått sådär bara, jag kanske kommer igång med mitt bloggande bättre senare. För vi ska få datorer i skolan, så förutsatt att de har internet i skolan så kanske jag kan blogga därifrån. We'll see. 

Nu är ridprofilen spikad i alla fall, det ska bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0