Labans bur...

På riktigt, Labans bur ser ut som ett bombnedslag mer eller mindre, på riktigt! Kaos! 
Nu har han bara en fungerade hängmatta, och hela buren hemma hos pappa är jätte tråkig. Jag vill egentligen också skaffa en större bur till honom, och en kompis. Men eftersom att han har varit ensam hela livet så vet jag inte om det funkar. Det är jätte jobbigt verkligen! För jag får dåligt samvete när jag lämnar honom ensam på dagarna och så... 
Men, ett problem i taget. Nu ska jag gå och städa och fixa hans bur lite. Jag orkar inte köpa massa filtar och grejer och sätta upp i hans bur när vi har en massa överblivna tyger hemma, som jag kan klippa i bäst jag vill. 
Jag ska verkligen försöka få hans bur att se lite bättre ut i alla fall. Och sen ska han få komma ut och springa lite. 
Tidigare var han ju väldigt smal, nu börjar han istället bli lite rund, hihi. 
Dock vet jag att buren inte kommer att få "wowfaktor" för jag är inte bra på det här med inredning. 
Sen ska jag nog gå och palla ett äpple någonstans som han ska få!
Kanske lägger upp en bild på buren senare, om jag tycker att den blev bra, vilket jag inte tror att jag kommer tycka, haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet inte riktigt, du kan ju komma i kontakt med ngn uppfödare och fråga. Jag kan länka till några hemsidor om du vill, jag länkar till de uppfödare jag träffat och gilat



2010-08-29 @ 15:57:05
URL: http://senara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0