Nice dag :)

Dagen började med att vi hade svenska, vilket bara bestod i att läsa en text och analysera. Vilket var rätt kul (A)
Sen skulle vi ha haft idrott, men Eva var sjuk, så det slapp vi (inte för att jag hade varit med, men ändå). Sen hade vi språk och lunch. Efter lunchen skulle vi ha haft Kemi, men Anders var sjuk :)

Så vi slutade typ 11.40 :D

Bra dag ;)

Nu sitter jag i Karros säng med Karro (ofc) och Chricke, så lyssnar vi (jag) på Pink, hon äger ^^
haha, första inlägget på typ... En månad? Nej jag vet inte.
Puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså... De e fan rätt segt att hela "gänget" har splittrats, fast så går de... åh öh... tack för kondomerna :$ <3

2009-09-07 @ 00:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0