I'll just pretend to be that harmless little girl.

Först och främst:
IKEA suger!
Speciellt när de skickar hem soffor med fabriksfel, eller konstruktions fel eller vad det heter. Hade de tänkt att man kan bygga ihop ett underrede till en soffa när stommen är bucklad? Om de trodde det.
Då skäms jag över att vara svensk.

För det andra:
Idrottslärare är störande, speciellt, när de är bitchiga.
Dock fick jag henne att säga förlåt till mig... Även om det kanske var jag som började med den dåliga attityden (a)

För det tredje:
KI-dag imorgon!
Och eftersom att jag misstänker att ni som läser denna ointressanta blogg, redan känner mig. Så är det ju ingen nyhet att jag kommer klistra mig fast vid de som jobbar inom tandvården, och bomba dem med antagligen onödiga frågor.
Men ändå, gratis godis. Bara det är en andledning att gå dit. Plus att vi får gå hem tidigare. Sedan att vi missar dagens roligaste lektioner: Musiken, och bilden, det är ju lite tråkigt kanske. Men helt klart värt det :)

Nu ska jag nog kolla kläder :o
Är grymt sugen på att köpa nya.
Typ linnen, tights (jeans och vanliga) och någon tjocktröja tror jag. Och ny halsduk :D
Och... stickad tjocktröja!
Vad mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0