Bild lektion @ hgy

Nu ska jag göra en reklam affisch. Till en golvsop med dammsugar funktion längst fram. Så att man slipper använda sopskyffeln. Så det är i stortsett en smidigare sopborste, och det är ju positivt. Den här lilla manicken ska jag kalla..... SOPSUGEN! Haha, det var inte ens jag som kom på namnet, därför ber jag er vänligen: Ring detta nummer och klaga på namnet 07....... Nej. Så, nu ska jag väl bara rensa internet på bilder på folk som dammsugar, sen ska jag antagligen leka lite med bilderna så att det ser ut som en sopborste istället... Undrar hur det kommer att gå x) Puss hej, och förresten. Du som kommenterade min bdb, och skrev att du gillar min blogg för att jag lyckas skriva om min vardag utan att man blir helt uttråkad. TACK SÅ MYCKET! Jag älskar dig :) haha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0