Am I the only one out there? Well... Thats not even possible, or is it?

Det känns som om jag är den enda som vet EXAKT vad jag SKA bli. Vad jag ska bli har varit bestämt i 5 år, jag kan verkligen se mig själv som detta.
Och min fråga är. Är jag verkligen den enda som vet exakt, och inte tvivlar det minsta?

Jag ska gå naturvetenskap. Möjligtvis med beteende inriktning.
Problem kan bli: Betyg. Poäng. Kommer jag ha tillräckligt?
Svar: Men självklart. Jag ska satsa livet på detta.

Så kommer jag in, meningen är att jag ska klara mig i tre år.
Problem: Kommer jag klara av matematiken?
Svar: Självklart. Jag är envis som en åsna och de bästa matte lärarna finns ju där, naturvetenskap.

Sen, tamtamtaaaaaaam:
Högskola, tandläkarutbildning. Fem år.
Problem: Betyg.
Svar: Stockholm går tydligen på intervjuer och uppsatser. Well, jag är bra på att skriva. Det problemet löst.

Inne, tandläkarutbildning.
Problem: Skoltrött.
Svar: drick lite kaffe och skärp tíll dig fan!

Se, jag har min framtid utstaplad. Ingen tvekan där inte. Dock lite oroligheter. Men jag klarar det nog. Så sant som jag heter Maloue.

äeh, nu ska jag sova. Godnatt. Och bestäm er. Vi går i nian. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Emi

hehe Lou du är inte den enda <3 jag vet också vad jag ska bli och jag är ett år yngre än dig XD <3 men ändå <3 du kan inte du typ hjälpa mig med min blogg XD <3 jag typ fattar nada! vill ha typ bilder som du på min banner men jag inte ´fatta hur jag ska fixa det <3 så plz Lou help XD <3

2009-11-14 @ 20:00:04
URL: http://emilund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0