This isn't the part where we fall in love.

Okej, nu har jag verkligen slösat bort min läx-tid på ONÖDIGA saker. Och dessa onödiga saker heter....:
Leka i photoshop, yeah.
Resultatet av min lek blev förutom tre nedladdade penslar:
Nån smink pensel för att ta bort finnar m.m. funkar galant!
Hår, har inte riktigt förstått dealen med hur man sätter dit det riktigt ännu. Menmen...
Och så självklart... Ögonfransar!
Ja... Så sökte jag på "ugly girl" på google, och gjorde om en tjej. Ja... 
Resultatet ja...
(klicka för större bild)

Och nu ska man kanske säga att det är första gången jag gör något såhär omfattande, och att det är därför den är rätt dålig. 
Aja, man kan inte göra bättre än sitt bästa. 
Och det här är mitt bästa, för tillfället iallafall.
Nej, nu blir det nog till att göra något ordentligt innan det är dags att sussa. 
Tyska läxa nästa....
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0