Söndag. Boooriiiing.

Ja, nu ska jag vara en präktig bloggerska och berätta vad jag har gjort under dagen, alltså, skriva om det som en blogg är till för.
När jag vaknade så gick jag och satte mig i vardagsrummet (OMG! Vem gör inte det?) och slö kollade på "picture this" som min lillebror hade satt på.
Men, träningsryck som jag får ibland tvingade mig att gå ut och gå! WOW, Lou rör på sig. Det var mina tankar när jag fann mig själv stående utanför dörren, påklädd för en snabb promenad.
Det var säkerligen min pappas tankar också när han mötte mig bara minuter senare.
Ca 35 minuter senare så kom jag hem, inte särskilt svettig eller något, men det betyder bara att jag får gå snabbare nästa gång, för nu har jag gett mig fan på att få bra kondition, eller, hyfsad iallafall.
Ändå, jag och pappa talade väl lite smått ut om bråken vi har haft de senaste dagarna.
Och sedan satte han igång och gjorde varm choklad med kardemumma (tro mig, det är godare än vad det låter).
Ja, resten är relativt jätte ointressant. Kan ju säga att jag duschade.
Roligare än så var det inte.
Och nu sitter jag här, vid min ny inkopplade dator, som jag kopplade in helt själv, ahaaaa ;)
Ja, och imorrn är det skola och tandläkare, yippie.
Där har ni ett traditionellt blogg inlägg.
Puss på er, och håll tummarna för att snön kommer snart!

Kommentarer
Postat av: matilda

svar: jag gillar all typ av musik, punkrock, rock, indie osv :) mest av det alternativa då.

har fixat en ny blog nu!

2009-11-22 @ 22:21:44
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0