Lou fick lust att skriva :)

-En psykopats verk-
Fågeln försökte förgäves flyga iväg, med kedjan runt den vita duvans hals hindrade den, gång på gång.
Kedjan grävde sig allt djupare in bland fjädrarna, duvan var till synes oberörd.
Kedjan började långsamt skava sönder huden under fjädrarna, en tunn strimma av rött började sippra fram och färgade fjädrarna.
Nu var det tydligt att duvan hade ont, men med en sista kraftansträngning tog den sats, och nästan hoppade upp i luften för att bli fri.
Kedjan som nu låg långt in i huden tog emot, stöten blev så kraftig att det sista man hörde från duvan var en knak, och dunsen när den nu grå duvan slog i marken. Huvudet var bakåtböjt i en onartulig vinkel, och en strimma av blod blandade sig med smutsen på marken.
En man steg ut ur skuggorna; "nu flyger du aldrig igen, din frihet är tagen. Av mig." ett kallt skratt genljöd den mörka gatan. Och han började röra sig bort från duvan.




Ja... Nu sitter jag och lyssnar på Paramore. Och är stolt över mig själv. Har gjort klart SO:n, och det var som om en sten lyftes från mina axlar. Haha!
Nejdå. Men aah. Nu ska jag lusläsa lite äckel-bloggar.
Exempel på dessa är:

Kissie
Dessie
Paow

Ja, ni vet. Beroende framkallande bullshit.
Däremot en blogg som är kul på riktigt:

www.sakerattbligalenoverivardagen.blogg.se

Helskön snubbe :)

haha puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0