Comviq......... SUGER!

Okej... Om jag har rätt nu, så har Tele2Comviq haft cp problem igen. Vilket resulterar i att jag inte kan smsa! VAFAN?! 
Jag LEVER för att hålla kontakt med folk på ett väldigt osocialt sätt. För jag är en osocial människa... På riktigt! 
Men, vem är inte det i dagens samhälle? 
Fan, det finns ju folk som sitter i samma rum och säger åt varandra att byta kanal på TV:n genom att skriva ett litet Logg-inlägg på varandras facebook. 
Och där någonstans drar jag osocial-hets-gränsen. Fan, så kan man ju inte leva?!
Snart börjar väl folk verkligen ha sex med sin partner via datorn. Tänk vilken msn-konversation det skulle bli haha!

"ÅÅHH!!! Älskling! DU ÄR SÅÅÅÅÅ BRAAAA! JAAAAHHH, LIIIITEE TILL! OMG! JA SÅ, SÅ, SÅ"
"Jag kommer snart baby!!!!!!!!"
Ja, ni förstår nog själva.
Eller de som blir data-sexuella... Undra hur fan sexet skulle gå till där?! USB-uttaget maybe...
Fan vad stört...
Hoppas iallafall att jag kommer kunna smsa imorgon igen... Annars lär er bloggerska gå under...
Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0