today suxx big time

Ibland undrar jag om det är JAG som tar avstånd från mina vänner. Eller om det är tvärt om.
Jag har många "bekanta", faktiskt fler "bekanta" än vad jag har äkta vänner. 
Jag vill verkligen inte ta avstånd från mina vänner, om det nu är så jag gör. Jag vill vara en social människa, som de flesta gillar.
Men jag vet inte. Jag tror inte att jag är en sådan som är social.
Även fast jag vill.
Fail.
Jag är fail.
Jag vill vara fail.

Ändå.
Jag mår inte bra idag :)
För imorse tog jag en spruta.. Mot livmoderhalscancer.
Jag har tagit de två innan. Så jag skulle ta den sista idag.
Fyfan. Det gjorde ont.
Jag höll på att svimma.
Och nu mår jag illa.
Gud vad härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0