Let the bodies hit the floor

Flum, flum och åter flum. Vilket slutar med att jag färgar håret och lyssnar på hardcore, typ x)
Lyssnade på Linus iPod x)
Kulkul :D xD
Sen blev jag halvt ihjälslagen av Karro på Kemin, och sen har resten av min dag i stort sett fallit i glömska. Eller juste, efter skolan, när jag satt på golvet och asgarvade kom min lärare Stefan (jag var kvar i skolan) han kollade konstigt på mig och så frågade Linus "hur kan man veta om någon är drogpåverkad?" då sa min lärare "Man kollar på Maloue" !!!! x')
Jävla skåningar vi har :D Haha, nejmen, Stefan är ruuuuulig. Och jag heter Maleuw (typ) enligt honom (A) xD
Aja :)

Ha en jävla najs resten av kvällen. God kväll :) x')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0