Förbannad

Jag har som sagt åsikter, starka sådana. Men om jag någon gång vill yttra mig om vad jag tycker om något/någon så säger eller skriver jag det. Men jag skulle aldrig göra det anonymt. Jag skulle säga det och ange mitt namn. Det är fegt att vara anonym vid sådana tillfällen, för det visar bara att man inte vågar stå för sin åsikt.
Däremot säger jag inte att det är fegt att vara anonym vid alla tillfällen. Om man berättar om ett brott för polisen till exempel, och man riskerar att kanske bli mördad för det så är det ju såklart bäst att vara anonym.
Men i åsikter, nej. Då ska man inte vara anonym.

Jag kommer aldrig vara en sådan som röstar anonymt eller något i den stilen. Om det inte är så man ska göra förstås.

Och jag hoppas att detta inlägg verkligen kan understryka att jag står för mina åsikter. Och jag anser också att om man inte har något vettigt att säga, då kan man lika gärna hålla käften!

Och för att återgå snabbt till mitt inlägg om vänskap, nu har jag verkligen förlorat en vän.
Eller "förlorat" jag har snarare blivit befriad. Denna person har på sista tiden visat starkt att den inte vill vara vän med mig. Och dels antagligen pratat lite skit om mig (grundar min misstanke på en sak jag läste tidigare). Och, jag klarar mig bra utan den personen.

Go to hell. :)

/ Lou ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0