Epic Failure

Att känna utanförskap,
Att känna sig otillräcklig,
Att känna sig som ett fatalt misslyckande,
Att tänka fel tankar,
Det är att må skit utan någon som helst egentlig andledning.


Farsgubben bryr sig noll och verkar tro att bara för att jag är hans dotter, att han kan bossa runt mig hur som helst "diska de där kastrullerna och den där plåten!"
"hämta glass i frysen till alla!" "Inte? Men du kan ju serva de andra!"
"sätt på datorn"

Och sedan, när jag försöker berätta något som har hänt, något positivt, då 'hmm':ar han bara, eller säger "okej" kort och gott.
Detta kan nog vara andledningarna till varför jag skrev det översta.

Kommentarer
Postat av: Alma

Kram sötnos, du är bra!

2009-03-07 @ 19:06:13
Postat av: Alma

Du, btw, vill du fika med mig, Emelie, Linda och kanske Frida och Kajsa nästa lördag? :)

2009-03-07 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0