Osammanhängande meningar

Jag blir så trött, när random, anonyma människor kommenterar min bilddagbok. Inte för att jag på något sett tar illa upp. Nejnej, om det är de dem är ute efter har de failat stort. Epic Failure. Som jag säger relativt ofta nuför tiden.
Nej, det är de osammanhängande meningarna jag stör mig på. Hur det "glömmer" att sätta en punkt vid rätt ställe. Eller säger två saker som absolut inte har med varandra att göra. Sådant stör jag mig på.

Men varför ska jag klaga? Jag känner själv, ännu en gång. Hur jag förlorar min skrivarförmåga. Jag känner inte bara att jag skriver osammanhängande meningar, utan jag talar likadant. Hur ska detta gå? Ska jag klara sista terminen i åttan? Tveksamt... Men jag ska försöka. Som de flesta andra.

Jag finner dock tröst hos musik och hos min underbara vänner. Tack för att det och ni finns.
Så måste ju såklart choklad ha credit för att det finns. Men jag ska dissa choklad nu. Måste göra det. Innan jag slutar som en på TV programmet "Generation Fett" det vore ju förfärligt.

haha, tack för mig.
/ Lou (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0