Vad?!

Om två timmar ska jag infinna mig i Huset. Vet inte rikigt hur jag ska förklara vad det är. Med det är skitsamma.
Jag ska i allafall vara där för att ha min första trumlektion. Jag ska inte påstå att jag direkt ser fram emot det. Jag ska gå ensam till ett ställe som ligger fem minuter utanför centrum. I typ ett industri område. Jag har bara varit där kanske 5-6 gånger. Och då har jag varit där tillsammans med klassen. Och nu ska jag gå själv? Och ha en lektion i något väldigt praktiskt med någon jag aldrig har sett eller än mindre träffat och pratat med.
Allt kommer gå skit då jag faktiskt är på dåligt humör för tillfället. Och när jag är på dåligt humör är det ännu svårare att spela. Jag blir nämligen frustrerad varje gång jag gör ett enda minsta fel. Och jag kan verkligen inte komma ifrån tanken att tjejen jag ska spela med (hon heter typ Karro, eller kanske Carro. Fick veta det av mamma som fick veta det av någon personal på Huset) är värsta bitchen och kommer sitta och asgarva åt mig. Men om jag kopplar in den logiska delen av hjärnan så tänker hon antagligen detsamma om mig. Och det är ju tillåtet att göra fel. Det är ju fortfarande bara en nybörjarkurs. Och vem gör inte fel?

Och som grädde på moset (ironiskt kul eftersom jag gjorde semlor med grädde idag på hemkunskapen, relativt goda faktiskt.) så har jag prov på Chans och Risk kapitlet imorgon det första jag gör. Om vi säger såhär; Epic Failure.
Och jag som vill ha ett VG.. Lyckat.

Appropå prov. Jag fick tillbaka mitt fysik prov. Resultatet var som jag väntat; 49/54 poäng. Är faktiskt nöjd. Men ändå irriterad på att jag bara var ETT enda skit poäng ifrån MVG... Men så kan det gå.

Det var väll allt ifrån mig..
 "Prästens lilla kråka skulle ut och åka -ingen hade han som körde, o en slant han dit... Och en slant han hit... OCH EN SLANT HAN NED I DIKET."
Min och några andras sång påväg till HGY tidigare ^^

/Lou ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0