Lets watch this city burn.

Mänskliga rättigheter... Vad är det egentligen?
Har vi några? Antagligen. Men min 14åriga säkerligen underutvecklade hjärna tycker inte att vi har några rättigheter. Jag kan inte rikigt sätta ord på vad jag menar... Men, rättigheter. Det är ju b.la att man ska få säga exakt vafan man vill. Och att man har rätt till sig egna åsikt. Men om jag nu skulle säga att jag, bara jag. Tycker att stadsministern och alla andra politiker i sverige är uppblåsta jävlar som sitter på röven och bestämmer att vi ska ha biltullar trots att typ hela folket röstade nej. Om jag säger det in public, då skulle det bli ett jävla liv. Men det är min åsikt ju?
Yeah. Jag tycker att man borde avsätta hela bunten politiker. Och ta in lite nytt blod. Människor som typ jobbar på dagis osv. Och så borde man sänka lönerna förihelvete. Jag tycker inte att det är rätt att dom ska tjäna skitmycket bara av att sitta på arslet och jiddra. Medans de som faktiskt gör något nyttigt för samhället tjänar lite? Är det verkligen rätt? Tycker inte jag iaf. Och.. Ja. Direkt demokrati är något som borde införas. Istället för att ha en korkad människa som tar VÅRA beslut, då blir det ju inte våra beslut. Då är det dens beslut. Världen är skum.
Eftersom att typ alla har en dator med internet i sverige så skulle det fungera att ha direkt demokrati. Man skulle kunna ha en sida där man röstar. Och för de som inte har dator kan man ha den traditionella vallokalen. Och vips! Direkt demokrati. Alla blir nöjda och glada.

Ja. Det där är ett av mina patetiska försök till att vara smart. Haha!
Det får ni fan ta och leva med. Bara för att jag är en utbölig och hatar samhället. Sånt gillar vi!
Och förövrgt så måste jag få skriva av mig någon gång ibland och samtidigt hålla min skrivar förmåga igång och utveckla mitt språk. Kanske inte särskilt bra i denna text då jag faktiskt har använt mig av svordomar. Men vem gör inte? :)

  www.onodiginformation.se


/ Lou ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0