Hold up, wait a minute, put a little love in it.

Alla hjärtans dag idag dåra.
Dagens planering var egentligen att sova tills mamma började hoppa på mig i ren frustration över att jag sov. Sedan tänkte jag tjocka i mig frukost. Efter det så tänkte jag läsa min bok :D
Såhär långt fungerade min planering faktiskt. Tills det att Oliver skulle iväg och köpa rockband. Och då fick jag en oförklarlig lust att följa med. Så jag hoppade in i duschen osv osv. Så bar det av till Media Markt. Och oliver fick äntligen tag i sitt rockband. Sen så träffade jag Anneli, Karkki och Kattis kanske inte 100% slumpmässigt på parkeringsplatsen. Men iaf. Trevligt :)
Tråkigt bara att Kattis inte längre tror att jag är ett dataprogram :(

Sedan så bestämde jag och Elin att vi skulle gå på bio en annan dag. Då det blev för stressigt för hennes del idag. Så ja :)
Kom hem installerade rockband. Sen satt jag och Oliver och spelade i typ tre timmar. Mycket kul, vi låste typ upp trettio låtar x)
Sen kollade jag och blev grymt besviken på årets melodifestival. Jaa.. Och nu sitter jag här och summerar min dag ^^

Hejdå :)
/Lou  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0