Happy boys and happy girls

Jag sitter och lyssnar på Aqua för tillfället. Jag vill vara liten igen... Så kul! Jag kommer ihåg när jag var mindre och säkten på pappas sida träffades, jag och Sophie (min två år äldre kusse) brukade alltid dansa och mima till låtar med Aqua. Så töntigt x'D
Men ja.. Då var jag och mina kusiner kompisar verkligen. Nu är vi som främlingar för varandra.. Men så kan det gå när haspen inte är på. Som man säger.
Nu förtiden träffar jag bara mina kusiner på vissa födelsedagar, ibland inte ens då. Och runt jul, ibland.
Men det är inte så konstigt egentligen. Vi har bara två kusiner på pappas sida. Så vi är fyra kusiner, varav en är en 12 år gammal kille, sen har vi mig. Snart 15. Min yngsta kusin på pappas sida, hon är 16 snart 17. Och min äldsta kusin 18 snart 19. Eller snart och snart. De båda fyller på samma dag i Juli tror jag...

Så det finns ju inte längre några egentliga krav på att vi "måste" vara med på födelsedagar osv. Så ja..

Sportlov nu iallafall... Skönt. "avslutningen" i skolan var ju mindre skön om man säger så.
Stod och skrek på varandra i omklädningsrummet. Jag och en annan tjej blev så arga att vi skakade.
Vilket resulterade i att jag gick högst medvetet in i klassens wannabe skinhead. Han ba "jävla nolla! Vad gör du?"
Jag kommer inte ihåg vad jag sa, jag var så himla upprörd. Men jag sa nåt i stil med "men dra härifrån istället!".
Sen sa han inget... Eftersom att jag faktiskt skrek det åt honom så fick han nog så han teg.. ingen i den där klassen har sett mig förbannad. Och jag är förjävlig då. Linus sa att han var rädd för mig på lunchen.. Hmm... Men ja :)
Nu är det bra i allafall :)

Ointressant inlägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0