Snabbt inlägg innan sista skoldagen för året.

Idag händer det massa kul, nämligen, pepparkakshus bygge! :)
Det blir über. Inte för att jag tror att jag kommer att vinna tävligen direkt. Men, man kan ju alltid hoppas? Och ha kul under tiden.
Eller så satsar man allt, och die trying, som man säger. Men det tänker jag dock inte.

Drömde faktiskt värsta mardrömmen inatt. Jag drömde att jag försov mig! Haha, betyder skolan verkligen SÅ mycket för mig? :o
Antagligen, underligt nog...

Men men, nu ska jag strax dra mig mot skolan. Vi börjar om en halvtimme. Men, vi slutar ju tre timmar efteråt ;) Plus att jag kommer få massa härliga betyg också. Kanske skriver dem här, men... Man vill ju inte skryta ;)

Hihi. Hörs kanske senare! :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0