Recept på mord med ord.

Du behöver:
  • Flickvän/pojkvän som älskar dig.
  • Ett elakt ordförråd
  • Fantasi
  • Dubbelmoral

Såhär gör du:
Eftersom att du antagligen HAR älskat eller älskar personen du gör detta emot så känner du personen säkerligen relativt väl. Och då blir detta moment lätt som en plätt. Det enda du gör är att påpeka saker som personen ifråga inte tycker om hos sig själv. Om tjejen/killen inte tycker om sin mage t.ex, så kan du säga "Jag hatar din mage! Den är så ful" eller något i den stilen.
Eller om personen inte tycker om något hos sig själv:
"Vad ser jag hos dig egentligen?..."
Ni fattar galoppen. 
Det tricket kan nästan garantera att ni blir dumpade eller något sånt också. Så ni som inte vill vara tillsammans med era "partners" längre, go ahead, try it.
Nä. Men nu till det dagliga:

Vädret är kallt.
Det är fint, men kallt.
Mitt humör, inte i topp.
Min fantasi, existerar inte.
Hejdå.
Eller, lekte med en bild, you have seen it before. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: Det du ^^

du är ju bara för söt :D

2010-04-23 @ 12:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0