Fan vad jag är bra! All because of you ;)

Jag och Linnéa har typ gjort klart grupparbetet, bara för att vi är smarta och bäst, och Ptloemaios är grym, liksom, det är TVÅ människor som har kommit på världsbilder, han och Kopernikus (eller hur det stavas) och de är den Geocentriska Världsbilden och den Heliocentriska Världsbilden.
Är det bara jag som tycker att sånt där är grymt intressant?
Ptolemaios föddes förövrigt ca år 90, och dog 165. As grymt ju! Sen att den Geocentriska Världsbilden han stod för var aningen skev... Men ändå!

Fan vad jag är nörd... Hihi, men ändå!

Sen bakade jag och Linnéa jordgubbspaj, efter en timmes pluggande. Efter det drog jag hem, hon följde med, hon skulle ändå till centrum. Så testade vi ett linne, som båda blev jävligt sugna på att köpa.

Och så har jag och oliverpoliver fixat pappas julklapp, nåja. Nästan iallafall. Så imorrn blir det till att springa ner till expert och kolla hur det funkar när jag förstorar bilder osv.
Här har ni bilden;


Haha, nu kan ni verkligen kalla mig nörd ;)

Btw, kolla mitt äckel!!


Vad söt han är när han är arg på min kamera! :)

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0