Ditt lilla monster

I brist på fantasi och inspiration till vad fan man kan köpa till en 12 årig kille i julklapp så blev det en t-shirt (yippie vad kul! Ett mjukt paket!!) med Monster-trycket på. Ni vet energidrickan?
Hoppas att han uppskattar den, för han älskar Monster, och han är ett Monster, så...
Det borde falla honom i smaken tycker jag.

Det här märket för att vara tydlig:



sen hittade jag den här bilden också, och kunde inte låta bli (a), men ni vet, sex säljer...



HAHAH!

Iallafall, t-shirten hittade jag på Sergels Torg, och för er som har noll koll på STHLM och vad alla ställen heter med sina rätta namn så, Plattan.

Jag vill göra en ny design till bloggen, men har ingen aning om hur man gör! Men får ändå fixa till det hos pappa senare, för där har jag PS ;)

Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0