schizofrena jävel.

Ensam med honom = perfekta dagen, perfekta strulet. Perfekta killen helt enkelt!
Med hans kompisar = WTF?! Kan inte säga mycket mer. Han blev äckligt dryg, och det gjorde honom ful!

Jag tänkte lite närmare på det här, fenomenet som gör att vissa människor är två olika personligheter, när de är med olika människor. Vad kan det bero på?
Antagligen har det något att göra med att de är osäkra i sig själva. Och då klarar dem inte av att vara likadan mot alla.
Det är många som faktiskt är såhär. I alla fall emot mig.
Men vafan ska man göra?

Jag kan ju bara säga: Jag gjorde ingen större förlust. Vad ska jag med en kille som inte är säker i sig själv med att göra?
Hah, inget!

Jag är trygg i mig själv. Vad tror ni annars jag aldrig har supit för?
Jag behöver ingen alkohol för att bli underhållen.
Och absolut inte för att släppa alla hämningar. Det kan jag göra när jag har lust till.

Patetiska kloner.
Skaffa ett liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0