Idag :)

Jag och Karro åkte in till stan tillsammans med Elin. Vi skulle se Pride-paraden. Men vi typ missade halva, fail.
Sen gick vi till Gina Tricot och H&M. Kollade runt lite. Sen bestämde vi oss för att gå och tjocka på McDonalds, usch.
Hatar egentligen maten där. Min mage säger upp sig och den blir uppblåst och jävlig i 24 timmar -__-
Men iallafall. Vi höll på att dö av hunger mitt på gatan i stan, så vi var verkligen tvugna. Och donken var ett relativt bra alternativ. Påminn mig om att äta sallad där nästa gång.

Efter det gick vi till tåget och drog hem, väl hemma och i centrum tänkte vi "hmm, lets be sociala med Jejje", så vi gick hem till henne. När vi stod och väntade på hissen vände sig Karro om, och gissa vem som stod där? Om inte jejje i egen hög person :)
Hon sa bara "vad gör ni här?"
"vi tänkte gå upp till dig" sa Karro.
"jaha?" Jejje såg på oss misstänksamt.
Sedan bröts vår förlamning på grund av chocken vi hade fått av att hon stod bakom oss.
Vi kramades lite kamratskapligt sådär.

Så gick vi upp till henne, jag fick tvätta mina händer (som var typ svarta efter att jag hade slagit på tåget när det precis hade börjat bromsat in på centralen). Sedan tog vi Jejjes rum i besittning och snackade skit.

Jag fick låna Jejjes gamla iPod. Det var nice. Och apropå iPod, och därmed elektronik, och därmed mobiler.
Min mobil snarkar :)

Imorgon fyller Karro år. Därför tycker jag att ni ska sjunga lite fint :)

pussar på er va :)
 Karro och Lou, längesen ;o

Ja må hon leva!
Ja må hon leva!
Ja må hon leva ut i hundrande år!

Ja viskar hon leva,
Ja viskar hon leva,
Ja viskar hon leva ut i hundrande år...

Och när hon har levat,
och när hon har levat,
och när hon har levat ut i hundrande år,
ja då ska hon skjutas,
ja då ska hon skjutas,
ja då ska hon skjutas i en skottkärra fram.

Och när hon har skjutits,
och när hon har skjutits,
och när hon har skjutits i en skottkärra fram.

Ja då ska hon dränkas,
ja då ska hon dränkas,
ja då ska hon dränkas i en flaska champange.


osv. =)

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0