byebye and the mobile goes flight mode.

Idag drar jag till Tallin, kommer hem på lördag.
Kan bli rätt kul, då det är 30% billigare där än i Sverige. Ett exempel på det är att när jag och mamma skulle växla pengar, så blev 3500 svenska kronor ca 5000 i deras valuta. Det fascinerade mig hela vägen hem, haha.

Men ja, idag går jag på båten, som kommer fram till Tallin runt 10 i morgon. På fredag går vi på båten igen, och är hemma på lördag :)

Det kommer bli nice, verkligen. Få lämna Sthlm och Huddinge och allt, för några dagar sådär. Såklart kommer jag ju sakna alla.
Men alla behöver lite ensamhet ibland. Och jag kommer ändå inte att ha i brist på sällskap i min egen ålder.
Jag har sett fram emot det här länge nu :)
hihi.
puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0